بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مظلومی: بازی تهاجمی نسف به سود ماست

steghlal

سایت گل – با وجود اینکه استقلال شانسی برای صدرنشینی در گروه خود ندارد اما پرویز مظلومی با امیدواری از صعود تیمش و حتی تلاش برای قهرمانی آسیا حرف می زند.

به گزارش گل به نقل از فارس، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی فردا با نسف قارشی گفت:‌ برای قهرمانی در آسیا در لیگ قهرمانان شرکت کرده‌ایم و فردا با اقتدار مقابل نسف‌قارشی بازی می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه در بازی رفت به تساوی رضایت دادند، گفت: در آن مسابقه بازیکنان ما به خاطر قهرمانی در جام حذفی، در حال و هوای آن پیروزی بودند. اگر تیم نسف قارشی در همه دیدارها همین طور بازی می‌کرد، اکنون جایگاه چهارمی را در گروه نداشت. آنها را به هیچ وجه دست کم نمی‌گیریم. برای قهرمانی آسیا در این مسابقات شرکت کرده‌ایم و فردا با اقتدار بازی می‌کنیم.

 

مظلومی خاطرنشان کرد: در بازی رفت که در تهران برگزار شد، تیم ازبکی روی همه نقاط استقلال کار کرده بود اما می‌دانم فردا هدف آنها کسب یک امتیاز نیست و قطعا بازی خوبی انجام می‌دهند. استقلال هم نیاز به برد دارد. نسف تهاجمی بازی می‌کند و این به نفع ماست.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی فردا بیشتر به پیروزی فکر می‌کند یا تساوی، گفت: برای یک امتیاز بازی نمی‌کنیم. یک امتیاز برای ما مشکل‌ساز است و ما فقط 3 امتیاز را می‌خواهیم. از afc انتظار داشتیم مسابقه ما با دو تیم دیگر گروه‌ همزمان برگزار شود.

سرمربی استقلال در خصوص صعود الجزیره امارات به مرحله بعد عنوان کرد: الجزیره مقابل ما خیلی خوش‌شانس بود. آنها 3 موقعیت گل داشتند و ما 12 موقعیت. الجزیره تنها تیمی بود که حدود 7،8 بازیکن خارجی داشت. این تیم قوی‌تر از ما نبود و ما می‌توانستیم به عنوان تیم اول صعود کنیم.

مظلومی در خصوص اینکه یکی از خبرنگاران ازبکستانی به او گفت گل اول استقلال به الریان قطر در بازی برگشت این دو تیم آفساید بوده اظهار داشت: در آن صحنه داور و کمک داور به بازی مسلط بودند. در آن دیدار الریان قطر 90 دقیقه اسیر بازی تهاجمی استقلال بود.

وی در این رابطه که استقلال در لیگ ایران هجومی‌ترین تیم لیگ شناخته شده، گفت: ما هجومی‌ترین لیگ ایران هستیم و نشان دادیم که خط حمله خوبی داریم و مطمئن باشید که فردا هم می‌خواهیم با یک نتیجه خوب و اختلاف خوب نسف قارشی را شکست دهیم.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که شما 4 فوروارد خوب دارید و فردا می‌خواهید از کدام یک استفاده کنید، گفت: فردا متوجه می‌شوید که از کدام بازیکن استفاده می‌کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 2 / 1391برچسب:مظلومی,جام باشگاههای آسیا,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com